fredag 7 oktober 2011

Kort paus!

Förr i tiden, när jag var barn och vistades en vecka på högfjällshotell och lyssnade till dansband, kunde de efter några låtar säga i mikrofonen: "Kort paus!" Den korta pausen kunde vara en halvtimme eller 20 minuter eller kanske bara 10 minuter. Sedan återkom de med förnyade krafter och spelade vidare.

Nu kommer jag att göra en kort paus på en vecka drygt och återkommer i bloggvärlden den 17 oktober eller i alla fall i den veckan!

Allt gott till Er alla!

Åke

2 kommentarer:

lilian nikky sa...

Jag heter lilian N. Detta är en mycket glad dag i mitt liv på grund av den hjälp som Dr.saguru har givit mig genom att hjälpa mig att få min ex make tillbaka med sin magiska och kärleksspell. jag var gift i 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter skilsmässa men när jag kom över Dr.semu-e-post på internet om hur han har hjälpt så många människor att få sina ex tillbaka och hjälpa till att fixa relation.och få människor att vara lyckliga i sitt förhållande. Jag förklarade min situation för honom och sökte sedan hans hjälp men till min största överraskning berättade han för mig att han hjälper mig med mitt fall och här firar jag nu för att min man har förändrats helt för gott. Han vill alltid vara hos mig och kan inte göra någonting utan min dag. Jag njuter verkligen av mitt äktenskap, vilken stor fest. Jag kommer att fortsätta att vittna på internet eftersom Dr.saguru verkligen är en riktig stavning. BEHÖVER DU HJÄLP KONTAKT LÄKARE SAGURU NU VIA E-POST: drsagurusolutions@gmail.com eller whatsapp +2349037545183 Han är det enda svaret på ditt problem och får dig att känna dig glad i din relation.och hans också perfekt i
1 LOVE SPELL
2 VIN EX BACK
3 FRUKTER AV WOMBEN
4 PROMOTION SPELL
5 SKYDDSPEL
6 BUSINESS SPELL
7 bra jobbspel
8 LOTTERY SPELL och COURT CASE SPELL.

Unknown sa...

MY HIV HEALING TESTIMONY

My mouth is short of words, i am so happy because Dr voodoo has healed me
from HIV which i have been suffering from the past 5years now, i have
spend a lot when getting drugs from the hospital to keep me healthy, i have
tried all means in life to always i can become HIV negative one day, but
there was no answer until i found Dr voodoo the parish of African who
provide me some healing herbs that i uses , now i am glad telling everyone
that i am now HIV Negative, i am very happy, thank you Dr voodoo for
helping my life comes back newly without any form of crisis, may the good
lord that i serve blessed you Dr voodoo and equip you to the higher grade
for healing my life. i am so amazed. so i will announced to everyone in
this whole world that is HIV positive to please follow my advice and get
healed on time, because we all knows that HIV disease is a deadly
type,contact Dr voodoo for your HIV healing herbs today at:
voodoospelltemple66@gmail.com He will be always happy to assist you
online and ensure you get healed on time, contact Dr voodoo today for
your healing hearbs immediately, you can also
add him on whatsApp +2348140120719 thank you sir.